ساعت انتشار : 10:51
بازدید : 13384
5 اردیبهشت 1401

چیکار کنیم اشتراک اسپاتیفای ما لیمیت نشه آیا واقعا راه درستی برای این موضوع هست ؟! مهم ترین مشکل و قوانین اشتراک اسپاتیفای که جدید اکانت های فامیلی را محدود میکند قوانین 2 بار عضویت در فامیلی اسپاتیفای می باشد که با توجه به این محدودیت اکانت هایی که در سال بیشتر از 2 بار عضو فامیلی متفاوت شدن دیگر قابل پریمیوم نیستند .

هر چند در پست قبلی توضیحاتی در مورد ” لیمیت فامیلی در اشتراک اسپاتیفای ” به صورت خلاصه اعلام شد اما میخواهیم در این پست به شما نکاتی در مورد چه روشی استفاده کنیم که اکانت محدود یا لیمیت نشه به شما آموزش دهیم .

1 – خرید اشتراک بلند مدت :
یکی از بهترین نکاتی که ما همیشه به کاربران اسپاتیفای که همیشه از نت یوزراک تمدید اشتراک اسپاتیفای را انجام میدهند اعلام میکنیم که با خرید اشتراک 6 ماهه درصد لیمیت و محدود شدن اکانت شما به 0 درصد میرسد ، زیرا شما در سال فقط 2 بار فامیلی عوض میکنید و در طول سال به دلیل قانونی بودن اشتراک فامیلی هایی که مجموعه ما تهیه میکنند بعد از اتمام آن شما باز هم داخل فامیلی که قبلا بوده ایید عضویت پیدا میکنید و به این صورت است محدودیت برای اکانت شما پیش نمی آید و با خیال راحت از پلی لیست و تمامی اطلاعاتی که داشته ایید نگهداری میکنید .

2 – تمدید اشتراک قبل از اتمام :
اگر کاربر نت یوزراک هستید قبل از اتمام اشتراک خود ( 5 الا 6 روز ) تمدید اشتراک اسپاتیفای خود را انجام دهید ، توجه داشته باشید ثبت سفارش در سایت نت یوزراک همان تمدید می باشد پس حتما قبل از خارج شدن از پریمیوم فامیلی تمدید و ثبت سفارش را انجام داده و شماره سفارش جدید را جهت ثبت و اطلاع به پشتیبانی در راه های ( پشتیبانی چت – تلگرام – تماس یا تیکت ) برای ما ارسال فرمایید که ما مطلع باشیم اکانت شما را از پریمیوم خارج نکنیم .

3 – اشتراک تریال استفاده نکنید :
وب سایت هایی هستند که با ادعای اشتراک های قانونی اکانت شما را به صورت تریال ماهانه در فامیلی هایی که به صورت تریال و آزمایشی خریداری شده است پریمیوم میکنند ، و به شما اطلاع میدهند اکانت شما 6 ماهه پریمیوم شده است .. اما با گذشت دقیقا 31 روز اکانت از حالت پریمیوم خارج می شود به دلیل سر رسیده پرداختی فامیلی منجر توسط صاحب اکانت انجام نشده و تمامی عضو فامیلی از حالت پریمیوم خارج می شود ، بعد از تماس با پشتیبانی این وب سایت ها اولین موردی که به شما اطلاع میدهند توضیحی درباره ( محدودیت و تحریم هست که پیش آمده است ) و از شما درخواست اکانت جدید میکنند که پریمیوم کنند! و این چرخه ادامه دارد هر ماه یک اکانت جدید برای شما میسازند و پریمیوم میکنند! این بد ترین روش خدمات رسانی به کاربران ایرانی است که بسیاری از کاربران محترم در مورد روش همکاران ما اطلاع رسانی کرده اند .
پس در خرید چنین اشتراک های دقت فرمایید ..

4 – اشتراک هکی یا کرکی بد ترین روش پریمیوم سازی است :
اشتراک لایف تایم یا دائمی اسپاتیفای وجود خارجی ندارد ، اگر وارد سایت اسپاتیفای بشید مشاهده میکنید پلن های موجود فقط 1 ماهه و تمدید خودکار می باشد پس مواظب باشید اگر به شما گفتن شما عضو فامیلی لایف تایم می شوید مطمئا باشید چنین چیزی وجود ندارد .
در مرحله اول اکانت شما پریمیوم می شود و به شما اطلاع میدهند که اشتراک لایف تایم شما پریمیوم شد ! اما بعد از گذشت چند هفته یا حتی چند ساعت .. اشتراک از حالت پریمیوم خارج می شود چرا ؟ چون از اشتراک فامیلی کرکی استفاده کرده اند و صاحب اصلی فامیلی منجر از داستان با خبر شده و با یک گزینه شما را از عضویت در خانواده اسپاتیفای خارج کرده است .
بعد از تماس با سرویس دهنده خود اولین جواب این است : مشکلی نیست شما را باز با عضویت در فامیلی جدید پریمیوم میکنیم اما اکانت شما محدود است لطفا اکانت جدید ارسال فرمایید ..! که باز هم همان داستان محدود و لیمیت شدن اکانت اسپاتیفای برای شما پیش می آید .

چیکار کنیم اشتراک اسپاتیفای ما لیمیت نشه ؟!

کاربران نت یوزراک در آینده نزدیک اشتراک اسپاتیفای به صورت تکی برای شما عزیزان فراهم می شود به صورتی که با پرداخت هزینه بیشتر اکانت شما به صورت شخصی پریمیوم سازی می شود اما همیشه انتخاب و پیشنهاد ما به شما عزیزان در صورت لیمیت و محدودیت اسپاتیفای ساخت اکانت + انتقال پلی لیست و لایک ها به اکانت جدید می باشد که در این آموزش ” بک آپ گرفتن از پلی لیست اشتراک اسپاتیفای ” که در وبلاگ وب سایت موجود است برای شما کامل توضیح داده اییم .