ساعت انتشار : 7:22
بازدید : 12714
30 خرداد 1401

اشتراک اسپاتیفای به صورت کامل در ایران رفع تحریم شد!

همانطور که اطلاع دارید بیشتر از چندسال است اشتراک اسپاتیفای در ایران متاسفانه به دلیل تحریم های موجود با محدودیت های از جمله عدم اتصال به سرور و پخش آهنگ ها روبرو بود ، که همینک با توجه به اخبار تایید نشده در اینترنت و وب سایت های معتبر ایرانی خبر از آن رسیده که اسپاتیفای به صورت کامل در ایران رفع تحریم شده است!

اسپاتیفای با توجه به سیستم و قوانینی که در وب سایت خود شرح داده است ، خدمات آنلاین خود را در چند کشور به صورت کامل قطع کرده است که یکی از کشور های که به طور طبیعی و کاملا آشنا با این موارد ایران ما می باشد که متاسفانه در سیستم تحریم های بانکی و حتی اسپاتیفای وجود دارد در صورتی که اشتراک اسپاتیفای شما پریمیوم نباشد همانطور در پست های قبل گفتیم امکان استفاده به صورت رایگان به دلیل معتبر نبودن لوکیشن ایران و ای پی ایران را ندارید .

اشتراک اسپاتیفای به صورت کامل در ایران رفع تحریم شد!

اشتراک اسپاتیفای به صورت کامل در ایران رفع تحریم شد!

جهت رفع مشکل خطای 14 روزه که برای اکانت های رایگان اسپاتیفای پیش می آید خرید اشتراک اسپاتیفای به صورت قانونی بوده که بعد از تهیه و پریمیوم سازی اکانت شخصی خودتون به راحتی بدون هیچ مشکلی میتوانید از خدمات اپلیکیشن معروف استفاده کنید .

اما بعد از پریمیوم سازی بزرگ ترین و شاید رو اعصاب ترین مشکل اسپاتیفای اسنفاده کردن آن با برنامه های تغییر ای پی یا همان فیلترشکن برای ما ایرانی ها بود ، که در این اواخر هم بسیاری از این فیلترشکن ها باید بسیار معتبر بوده تا اتصال شما را با سرور های اسپاتیفای انجام دهید .

خوشبختانه چند روزی است اسپاتیفای در ایران قابل دسترس بوده ، البته توجه کنید به این معنی نیست که تحریم های اسپاتیفای علیه ایران برداشته شده ، ما همچنان در لیست عدم وجود لوکیشن قرار داریم و کشور ما جز خدمات اسپاتیفای نمی باشد .

قابل ذکر است چندین سال پیش اسپاتیفای باز هم آی پی های مسدود شده ایران را از تحریم در آورد که تمامی ایرانی ها بدون محدودیت و برنامه های تغییر آی پی میتوانستند از اشتراک پریمیوم اسپاتیفای استفاده کنند .

امیدواریم روز یک روز تمامی خدماتی که جز کوچیک ترین حق ما ایرانی ها هست و از استفاده آن به دلیل تحریم ها منع شده اییم بدون هیچ محدودیتی استفاده کنیم .