ساعت انتشار : 7:45
بازدید : 13792
5 فروردین 1401

لیمت فامیلی در اشتراک اسپاتیفای یکی از بزرگرین مشکلات و چالش های کاربران پریمیوم این نرم افزار محبوب می باشد که در این پست میخواهیم به قوانین ” لیمیت دوبار در سال ” اسپاتیفای بپردازیم .

یکی از مهم ترین مزیت خرید اشتراک اسپاتیفای که به صورت پریمیوم تهیه میکنید نداشتن تبلیغات و امکانات عالی است که در اختیار کاربران قرار میدهد ، همانطور که قبلا توضیح داده ایم با داشتن پریمیوم اشتراک اسپاتیفای شما به قابلیت و امکانات بی نهایتی در این اپلیکیشن دسترسی پیدا میکنید که صد در صد شما را از یک کاربر عادی اسپاتیفای جدا سازی میکند .

اما قبل از تهیه اشتراک اسپاتیفای باید توضیحاتی در مورد قوانین جدیدی که شرکت مربوطه طی این 1 سال عنوان کرده مطلع کنیم ؛ ” لیمت دوبار درسال یا لیمیت فامیلی اسپاتیفای ” در قوانین ذکر شده توسط سایت اسپاتیفای محدودیتی را بر روی اکانت های اسپاتیفای قرار داده است که شما فقط میتوانید در سال 2 بار فامیلی اسپاتیفای خود را عوض کنید و بعد از آن اکانت شما قابل پریمیوم سازی را به صورت فامیلی ندارد ، مگر این که به صورت شخصی ( گیفت کارت 10 دلاری با قیمت 240 هزار ) پریمیوم سازی کنید .

لیمیت فامیلی در اشتراک اسپاتیفای چیست ؟

این قوانین لیمیت که توسط سایت اسپاتیفای اعمال شده فقط فقط برای محدود کردن ” ری سلر یا فروشنده ” های اسپاتیفای می باشد که با روش های بخصوصی با قیمت مناسبت تر اشتراک اسپاتیفای را برای کاربران خود فراهم میکند .

حالا برای رفع این مشکل آیا راهی است ؟
جواب خیلی سادس ، بله ! اگر مشترک نت یوزراک هستید و اشتراک قبلی از ما تهیه کرده ایید قبل از تمام اشتراک ( 3 الا 4 روز ) تمدید اکانت خود را انجام دهید مجموعه نت یوزراک به دلیل استفاده از فامیلی های قانونی معتبر و تهیه اشتراک با کارت شخصی و قانونی دسترسی به فامیلی های قدیمی خود را دارد و به راحتی بدون محدودیت ، اکانتی که از ما تهیه کرده ایید بعد از تمدید اشتراک اکانتتون بدون تعویض فامیلی بر روی همان فامیلی قبلی عضو و فعال می شود .

در صورت فراموشی یا گذشتن از تاریخ تمدید اکانت شما لیمیت شود ، باید عنوان کنیم راه حلی برای حل این مشکل است که با تغییراتی که در اکانت شما داده می شود انتقال و اپلود پلی لیستتون میتوانیم اکانت شما را پریمیوم کنیم ، توجه داشته باشید در این روش تغییرات در یوزر و پروفایل مشاهده می شود اما پلی لیست شما و لایک های شما حذف نمی شود .

به خاطر داشته باشید این قوانین توسط شرکت اسپاتیفای اعمال شده و نت یوزراک و تمامی سایت های ایرانی و خارجی هیچ مسئولیتی در این مورد ندارند در صورتی که محدودیت اعمال شده و قوانین مشخص شده تغییر کند در پست های بعدی اطلاع رسانی می شود ، اگر نیاز دارید از آهنگ هاتون بک آپ بگرید حتما پست ” آموزش بک آپ گرفتن از پلی لیست اشتراک اسپاتیفای ” مارا مطالعه کنید .

#اسپاتیفای #لیمیت_اسپاتیفای