ساعت انتشار : 6:44
بازدید : 12593
21 دی 1400

آموزش بک آپ گرفتن از پلی لیست اشتراک اسپاتیفای

شاید برای شما هم سوال باشد چگونه میتوانیم از پلی لیست هایی که سالها برای آن زحمت کشیدیم و فایل بندی کردیم ، نگهداری و حفاظت کنیم ؟

همانطور که اطلاع دارید اشتراک اسپاتیفای بعد بعد از آپدیت سیستمی که چندین ماه پیش ارائه کرد به تمامی کاربران فقط اجازه میده در سال 2 بار به فامیلی های جدید عضو شوند و بر اساس این قوانین بسیاری از کاربران اسپاتیفای بعد از تمام شدن اشتراک اسپاتیفای و تمدید اشتراک موجب میکند

آموزش بک آپ گرفتن از پلی لیست اشتراک اسپاتیفای

که کل پلی لیست های آنها حذف شود و این مسئله بسیار نارحت کننده است .

اما باید یک نکته توجه کنیم نت یوزراک با توجه به محدودیت اشتراک اسپاتیفای روش ویژه ایی را برای پریمیوم سازی اکانت شما و بک آپ گیری آهنگ و پلی لیست شما را دارد ، به صورتی که اگر شما مشترک ما باشید تمامی پلی لیست های شما توسط تیم ما بک آپ گیری می شود و شما به هیچ عنوان در این مورد دخالتی ندارید .

اما حالا اگر بخواهیم خود ما از پلی لیست های اشتراک اسپاتیفای شخصی خود نگهداری کنیم و بک آپ گیری کنیم باید چیکار کنیم ؟ – جواب سادست سایتی که به شما معرفی میکنیم ، میتوانید با ورود به این سایت و لاگ این کردن اکانت خود به این سایت بک آپ گیری مستقیم را انجام دهید و به اکانت مورد نظر خود که تازه ساخته ایید پلی لیست ها را انتقال دهید .

توجه داشته باشید در این روشی که برای شما توضیح داده اییم شاید یک مقدار از پلی لیست های شما در حالت لود بماند و این کاملا طبیعی است و نیاز به زمان دارد تا پلی لیست ها به درستی به اکانت مورد نظر شما وارد شود .

وب سایت مورد نظر :

spotmybackup.com