ساعت انتشار : 6:27
بازدید : 13697
19 اسفند 1400

قابلیت فوق العاده در اشتراک اسپاتیفای پریمیوم که به نام lyrics شناخته می شود ، همانطور که اطلاع دارید شرکت اسپاتیفای با اضافه کردن این قابلیت فوق العاده به شما کمک میکند متن آهنگ هایی که در حال پخش است را به صورت زنده برای شما نشان دهد .

برای آموزش استفاده از قابلیت lyrics حتما ویدیو منتشر شده در این پست را مشاهده کنید .

برای فعال سازی این قابلیت که به نام lyrics شناخته می شود باید حتما اشتراک پریمیوم اسپاتیفای داشته باشید که با توجه به ویدیو قرار داده شد در این پست به راحتی متن اشعار آهنگ مورد علاقه خود را مشاهده کنید .

اسپاتیفای مدت ها پیش به صورت آزمایشی در چندین ریجن مختلف مثل کانادا lyrics را منتشر کرده بود اما در ریجن های دیگر اشتراک پریمیوم اسپاتیفای همانند ترکیه ، آمریکا یا اروپا این قابلیت lyrics اضافه نشده بود که چند ماه پیش به صورت رسمی قابلیت lyrics یا همان متن اشعار را برای تمامی ریجن های موجود اسپاتیفای اضافه شد .

اسپاتیفای پریمیوم امکاناتی که برای شما فراهم کرده است ، محدود lyrics نیست . شایعه هایی وجود دارد که شرکت اسپاتیفای به زودی موزیک ویدیو و هم چنین قابلیت استوری در اپلیکیشن اسپاتیفای هم اضافه می کند .

همینک میتوانید با خرید اشتراک به صورت قانونی از نت یوزراک از تمامی قابلیت های پریمیوم اسپاتیفای استفاده کنید ، در صورت داشتن هر گونه سوال قبل از خرید میتوانید با ما در قسمت کامنت ها ، پشتیبانی سایت یا تیکت در تماس باشید .