ساعت انتشار : 7:58
بازدید : 15919
3 اسفند 1400

رفع ارور ، هنگام ورود به اکانت اسپاتیفای

اگر اشتراک اسپاتیفای دارید شاید با این ارور که همیشه برای ما ایرانی ها پیش آمده حتما روبرو شده ایید ؛ ولی در اصل راه حل این مشکل چیست؟ و باید چگونه این مشکل را رفع کنیم .

متاسفانه اسپاتیفای به دلیل تحریم ها همانطور که اطلاع دارید هیچ گونه خدمات اشتراک اسپاتیفای را به صورت رسمی در ریجن و منطقه ” ایران ” ارائه نمیدهد و به همین دلیل متاسفانه ما ایرانی ها با ساخت اکانت رایگان اسپاتیفای یا استفاده کردن بدون داشتن اشتراک پریمیوم به مشکل خورده اییم .

کاربران ایرانی حتی با وجود استفاده از برنامه های تغییر آی پی همچنان نمیتوانند اکانت رایگان اسپاتیفای را ساخته و بدون داشتن اشتراک پریمیوم به سادگی حتی با تبلیغات و محدودیت ها استفاده کنند .

اما برای رفع محدودیت ها نت یوزراک با استفاده از سیستم سفارشی که در سایت دارد به شما اجازه میدهد که هنگام ثبت سفارش ، درخواست ساخت اکانت رایگان اسپاتیفای را داده و بعد از ساخت آن به صورت پریمیوم تحویل دهد .

رفع ارور ، هنگام ورود به اکانت اسپاتیفای

رفع ارور ، هنگام ورود به اکانت اسپاتیفای

بعد ار خرید اکانت اسپاتیفای و ثبت سفارش شما در سایت ما ، طبق زمان مشخص شده اکانت شما آماده و به شما اطلاع میدهیم ، اما مهم ترین مسئله استفاده از اکانت پریمیوم و همچنین ورود به برنامه اسپاتیفای بدون مشکل است . با توجه به اطلاع برخی از کاربران ایرانی نت یوزراک که به تیم پشتیبانی ما داده اند با مشکل ورود اولیه به برنامه که معمولا با ارور ” something went wrong ” قابل مشاهده است روبرو شده اند که توضیحاتی برای رفع این ارور در این پست به شما ارائه می دهیم .

توجه داشته باشید خطای مشخص شده که با عنوان ” something went wrong ” قابل مشاهده است در برخی از اینترنت های خانگی فقط اعلام شده و بعد از مدتی خود به خود با تغییر آی پی یا پروتکل های اینترنت به سادگی رفع شده است .

حال با وجود این مشکل چه باید کرد ؟
برای رفع این مشکل حتما و حتما باید از نرم افزار های با کیفیت تغییر آی پی هماننده ” vpnfiy – windscribe ” که هم به صورت رایگان و اشتراکی می باشد استفاده کنید ، بعد از وصل شدن به این نرم افزار ها شما به راحتی میتوانید بدون مشکل وارد اشتراک اسپاتیفای خود شوید و از گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود لذت ببرید .