ساعت انتشار : 7:36
بازدید : 11822
21 مرداد 1401

بعد از تهیه اشتراک اسپاتیفای شاید اولین سوالی که برای شما پیش می آید شاید این باشد آیا میتوانم بعد از پریمیوم سازی اشتراک اسپاتیفای را هم زمان بر روی چند دستگاه استفاده کنیم ؟ در این پست به شما کامل توضیحاتی میدهیم که قبل از خرید به تعدادی از سوالات شما پاسخ داده می شود .

اگر مشترک اسپاتیفای هستید و قابلیت پریمیوم برای شما فعال است باید اطلاع داشته باشید اسپاتیفای محدودیتی برای لاگ این به چندین دستگاه و استفاده بر روی چندین دستگاه را ندارید ، البته قابل توجه است که اسپاتیفای برای پلن غیر پریمیوم و عادی هم محدودیتی در این مورد اعمال نکرده است شما میتوانید به راحتی با استفاده از ایمیل و رمز اکانت شخصی تون اشتراک اسپاتیفای خود را بر روی موبایل – کامپیوتر و … استفاده کنید .

آیا اشتراک اسپاتیفای قابلیت استفاده هم زمان بر روی چند دستگاه را دارد؟

اگر برای شخص خودتون اکانت و اشتراک تهیه کرده ایید باید اطلاع داشته باشید اسپاتیفای اجازه استفاده هم زمان بر روی چند دستگاه را به شما نمی دهد ! البته شما میتوانید لاگ این کنید و اهنگ مورد علاقه خودتون پخش کنید اما اگر می خواهید هم زمان مثلا با دوست خود با یک اکانت اهنگ گوش بدید ، باید اطلاع بدم چنین اجازه به شما نمیدهد و وقتی چنین کاری شما میکنید به طور خودکار 1 آهنگ به صورت مشترک برای شما بر روی 1 موبایل یا مثلا 1 کامپیوتر پخش می شود و نمی توانید متاسفانه آهنگ جداگانه با یک اشتراک اسپاتیفای گوش دهید .

در وب سایت اسپاتیفای ذکر شده است ، اشتراکی که تهیه می کنید 1 نفره می باشد و فقط برای یک شخص قابل استفاده می باشد ، توجه داشته باشید پلن های که اسپاتیفای به صورت قانونی در فروشگاه خود موجود کرده است به اسم پریمیوم فامیلی به این معنی است شما یک اکانت مادر و منجر می شوید و اجازه میدهید 5 اکانت دیگر به زیر مجموعه شما وصل شوند و باید بدانید به این معنی است این 5 نفر اطلاعات و ایمیل ، رمز جداگانه ایی دارند و هیچ تداخلی با اکانت شما ایجاد نمی کند .

پریمیوم پلن فامیلی متاسفانه برای ما ایرانی با توجه به تحریم و گرانی ارز در کشورمون به صرفه نیست که برای 5 نفر از دوستای خود اشتراک تهیه کنیم و بتوانیم باهم دیگه به صورت شیرینگ استفاده کنیم ، شما میتوانید اشتراک اسپاتیفای خود را با قیمت بسیار به صرفه از وب سایت ما نت یوزراک تهیه کنید و محدودیتی در خرید چندین اکانت ندارید .