آموزش بک آپ گرفتن از پلی لیست اشتراک اسپاتیفای

شاید برای شما هم سوال باشد چگونه میتوانیم از پلی لیست هایی که سالها برای آن زحمت کشیدیم و فایل بندی کردیم ، نگهداری و حفاظت کنیم ؟

همانطور که اطلاع دارید اشتراک اسپاتیفای بعد بعد از آپدیت سیستمی که چندین ماه پیش ارائه کرد به تمامی کاربران فقط اجازه میده در سال 2 بار به فامیلی های جدید عضو شوند و بر اساس این قوانین بسیاری از کاربران اسپاتیفای بعد از تمام شدن اشتراک اسپاتیفای و تمدید اشتراک موجب میکند

آموزش بک آپ گرفتن از پلی لیست اشتراک اسپاتیفای

که کل پلی لیست های آنها حذف شود و این مسئله بسیار نارحت کننده است .

اما باید یک نکته توجه کنیم نت یوزراک با توجه به محدودیت اشتراک اسپاتیفای روش ویژه ایی را برای پریمیوم سازی اکانت شما و بک آپ گیری آهنگ و پلی لیست شما را دارد ، به صورتی که اگر شما مشترک ما باشید تمامی پلی لیست های شما توسط تیم ما بک آپ گیری می شود و شما به هیچ عنوان در این مورد دخالتی ندارید .

اما حالا اگر بخواهیم خود ما از پلی لیست های اشتراک اسپاتیفای شخصی خود نگهداری کنیم و بک آپ گیری کنیم باید چیکار کنیم ؟ – جواب سادست سایتی که به شما معرفی میکنیم ، میتوانید با ورود به این سایت و لاگ این کردن اکانت خود به این سایت بک آپ گیری مستقیم را انجام دهید و به اکانت مورد نظر خود که تازه ساخته ایید پلی لیست ها را انتقال دهید .

توجه داشته باشید در این روشی که برای شما توضیح داده اییم شاید یک مقدار از پلی لیست های شما در حالت لود بماند و این کاملا طبیعی است و نیاز به زمان دارد تا پلی لیست ها به درستی به اکانت مورد نظر شما وارد شود .

وب سایت مورد نظر :

spotmybackup.com

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پشتیبانی از محصول شما به صورت 24 ساعته بدون هیچ گونه هزینه ایی می باشد ، تیم نت یوزراک با هدف جلب رضایت شما در هر ساعت از شبانه روز پاسخ گویه شما می باشد . شما میتوانید از راه های تماس تلفنی / پیغام در تلگرام / گفتگو با چت آنلاین وب سایت یا ارسال تیکت به پشتیبانی مشکل یا سوال خود را مطرح کنید .
© کپی رایت. کلیه حقوق برای نت یوزراکانت محفوظ است.
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.