ساعت انتشار : 7:48
بازدید : 9359
4 اردیبهشت 1399

تفاوت اشتراک پریمیوم اسپاتیفای با تیدال


تفاوت اشتراک پریمیوم اسپاتیفای با تیدال
اسپاتیفای امروزه به دلایل مختلف بهترین سرویس پخش موسیقی است. این سرویس اپلیکیشن‌های مختلفی برای مک، اندروید، iOS و ویندوز دارد. این سرویس دارای یک کاتالوگ بزرگ موسیقی شامل ۳۵ میلیون آهنگ است. سرویسی که در زمینه پیشنهاد موسیقی مشابه استادانه عمل می‌کند. اسپاتیفای پریمیوم رایگان فقط 5 آهنگ را ساپورت خواهند کرد ، در صورتی که اکانت پرمیوم اینگونه نیست و بدون هیچ محدودیتی این عمل را انجام خواهد داد..اشتراک اسپاتیفای به همراه تیدال و اپل موزیک از پخش آفلاین موسیقی پشتیبانی می‌‌کنند به این ترتیب که شما می‌توانید موسیقی‌ها را روی دستگاه خود دانلود کنید و بعد در هنگام قطع اتصال به شبکه وای‌فای یا مخابرات از پخش موسیقی روی دستگاه استفاده کنید.

شما با استفاده از اشتراک تیدال میتوانید به جدیدترین موزیک های روزی دنیا دست پیدا کنید . سرویس موسیقی تیدال در حال حاضر یکی از بهترین سرویس های موسیقی میباشد و یکی از مزیت های این سرویس نسبت به اسپاتیفای آرشیو بزرگ موزیک ویدیو از خواننده های سرشناس جهان میباشد.
همان طور که گفته شد برنامه TIDAL High Fidelity Music Streaming یک ابزار بسیار عالی و کاربردی است که با استفاده از آن می توانید به گوش دادن جدیدترین موسیقی های روز دنیا بپردازید. امکان استفاده ی آفلاین از برنامه نیز وجود دارد و مواردی که قبلا به دریافت ان ها پرداخته اید را می توانید بدین صورت مشاهده کنید. در بخش دیگری از برنامه می توانید اخبار و مقالات مختلف در زمینه ی موسیقی را مشاهده کرده و ان ها را مطالعه کنید. می توانید آهنگ های مورد نظر خود را به لیست علاقه مندی افزوده و همیشه آن ها را در دسترس خود داشته باشید.