ساعت انتشار : 1:04
بازدید : 4358
11 مرداد 1400

راه حل رفع مشکل connecting اشتراک اسپاتیفای چیست ؟

مشکل connecting یکی از بزرگترین و شاید رو مخ ترین مشکل جدید اسپاتیفای برای ما ایرانی ها است :)) البته باید عنوان کنیم این مشکل نیست ، این یک تحریم علیه آی پی های ایران است که اجازه استفاده از این سرویس فوق العاده را به ما ایرانی ها محدود کرده و با مشکلاتی روبرو کرده است .

عدم انصال به اپلیکیشن اسپاتیفای یا connecting یک مشکل رایج فقط برای ایرانی ها میباشد و هیچ ربطی به پریمیوم سازی یا ریجن شما ندارد . متاسفانه اغلب کاربران ایرانی بعد از روبرو شدن با connecting های اسپاتیفای فکر میکنند پریمیوم سازی اکانت اسپاتیفای به مشکل خورده است که چنین چیزی نیست و فقط این یک تحریم علیه آی پی های ایران است که اجازه استفاده را به ما ایرانی ها نمیدهد .

راه حل این مشکل چیست ؟
باید تاکید کنم باز این یک مشکل نیست :)) ولی راه حل این عدم اتصال استفاده کردن از وی پی ان های قدرتمند موجود در بازار است ، البته باید عنوان کنیم منظور ما استفاده از وی پی ان هایی خریداری میکنید به صورت اشتراک ماهانه نیست چون با توجه به جستجویی که کردیم کاربران نت یوزراک حتی با خرید اشتراک های ماهانه بعضی وی پی ان های سایت های مربوطه باز هم با مشکل connecting مواجه شدن .

پیشنهاد ما برای حل این مشکل استفاده از وی پی ان های نرم افزاری می باشد که لیست آن را زیر همین پست اعلام میکنیم ( تهیه اشتراک بر عهده شما عزیزان می باشد و فقط برای پیشنهاد حل این مشکل این مطلب را اطلاع رسانی کرده اییم )

لیست  نرم افزاری عبور از تحریم برای حل connecting اسپاتیفای :
.
• NordVPN
• vyprvpn
• expressvpn
• IPvanishVPN
• Windscribe VPN