فعالیت های خواننده های ایرانی در اسپاتیفای

با گسترش موزیک جهانی ، حالا می توانیم بدون هیچ محدودیت تمامی خواننده های ایرانی به جای استفاده از اپلیکیشن های استریم موزیک همانند رادیوجوان با استقبال گرم از اسپاتیفای استفاده می کنند .

خواننده های ایرانی با توجه به استقبال یوزر های اشتراک پریمویم اسپاتیفای فعالیت خود را به صورت حرفه در این شبکه استریم فعال کردن خواننده های ماننده بهنام بانی ، علیرضاتلیسچی ، امیر تتلو و ….

نرم افزار اسپاتیفای با توجه به علایق و استفاده روزانه شما دسته بندی هایی همچون ایرانی و فارسی را در اختیار یوزر هایی که اشتراک اسپاتیفای تهیه کرده اند قرار گذاشته است و می توانید به راحتی به آهنگ مورد علاقه خود گوش و لذت ببرید !

اشتباهی که تمام ایرانی ها متوجه آن شده اند این است که فکر میکنند اسپاتیفای یک اپلیکیشن برای موزیک های خارجی و آمریکایی می باشد اما چنین نیست ، با تهیه اشتراک اسپاتیفای از سایت ما می توانید به راحتی به تمام آهنگ های فارسی و ایرانی روز دنیا دسترسی داشته باشید .

همینک اشتراک اسپاتیفای را تهیه فرمایید!

ارسال شده در
وبلاگ

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پشتیبانی از محصول شما به صورت 24 ساعته بدون هیچ گونه هزینه ایی می باشد ، تیم نت یوزراک با هدف جلب رضایت شما در هر ساعت از شبانه روز پاسخ گویه شما می باشد . شما میتوانید از راه های تماس تلفنی / پیغام در تلگرام / گفتگو با چت آنلاین وب سایت یا ارسال تیکت به پشتیبانی مشکل یا سوال خود را مطرح کنید .
© کپی رایت. کلیه حقوق برای نت یوزراکانت محفوظ است.
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.