نیولند، برترین موسسه
یادگیری
زبان

در اینجا با آموزش رایگان زبان، زبان بیاموزید. دروس فشرده را از کارشناسان دریافت کنید و با جامعه ای از زبان مادری ارتباط برقرار کنید تا به شما کمک کند سریعتر کلمات را تسلط دهید.

مورد اعتماد بیش از 10,000 شرکت در سراسر جهان

روشی مدرن برای تدریس انواع زبان با یادگیری بالا

یادگیری با ما سرگرم کننده است، و تحقیقات نشان می دهد که کار می کند! با درس‌های سریع و کوچک، امتیاز کسب می‌کنید و سطوح جدیدی را باز می‌کنید و در عین حال مهارت‌های ارتباطی در دنیای واقعی را به دست می‌آورید. در اینجا با صدها درس رایگان آموزش زبان، یک زبان بیاموزید. به دروس فشرده از کارشناسان دسترسی پیدا کنید.

با روش آموزش مدرن ما، میزان یادگیری
خود را بالا ببرید

یکی دیگر از مزایای Dialect Plus فناوری یادگیری تطبیقی آن است که تجربه شما را شخصی می کند و به شما کمک می کند تا با سرعت خود یاد بگیرید. شما می توانید انتخاب کنید که چه چیزی و چه زمانی مطالعه کنید، و پلتفرم با نیازهای شما سازگار می شود و محتوا را با سطح مهارت و سبک یادگیری شما تطبیق می دهد. با دیالکت پلاس، می توانید مهارت های زبانی خود را به سطح بالاتری ببرید و از سفر در طول مسیر لذت ببرید.

70 هزار
دروس تدریس شده

تدریس دروس جذاب و آموزشی برای همه دروس، متناسب با...

40 هزار
دانش آموز

هم اکنون به جامعه دانشجویی ما بپیوندید و دنیایی از دانش و...

11 هزار
اساتید زبان

طیف متنوعی از دروس تدریس شده توسط متخصصان در زمینه های مختلف را کاوش کنید تا ...

15 هزار
رضایت دانش آموزان

کشف کنید که چرا دوره های ما بررسی های 5 ستاره متعددی را دریافت کرده اند...

در مورد خدمات ما چه میگویند؟

یادگیری با ما سرگرم کننده است، و تحقیقات نشان می دهد که کار می کند! یادگیری زبان در دیالکت کاملا رایگان است.

اگر به یادگیری یک زبان جدید فکر می کنید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اولین نکته این است که انگیزه خود را برای یادگیری زبان شناسایی کنید. آیا برای رشد شخصی، مسافرت، پیشرفت شغلی یا برای ارتباط با دوستان و خانواده ای که به این زبان صحبت می کنند؟ زمانی که انگیزه خود را شناسایی کردید.

به فکر یادگیری
زبان خارجی هستید؟

مطالب وبلاگ

این منابع می‌تواند شامل کتاب‌ها، رایانه‌ها، ابزارهای آموزشی و سایر موادی باشد که می‌تواند به یادگیری و تحقیق کمک کند.

هم اکنون یادگیری را با ما آغاز کنید!

این یک مهارت ارزشمند است که به افراد امکان می دهد با افراد از پیشینه ها و فرهنگ های مختلف ارتباط برقرار کنند و با آنها تعامل داشته باشند. یادگیری یک زبان جدید هم چالش برانگیز و هم ارزشمند است، زیرا برای تسلط بر آن نیاز به زمان، صبر و فداکاری دارد.

پشتیبانی از محصول شما به صورت 24 ساعته بدون هیچ گونه هزینه ایی می باشد ، تیم نت یوزراک با هدف جلب رضایت شما در هر ساعت از شبانه روز پاسخ گویه شما می باشد . شما میتوانید از راه های تماس تلفنی / پیغام در تلگرام / گفتگو با چت آنلاین وب سایت یا ارسال تیکت به پشتیبانی مشکل یا سوال خود را مطرح کنید .
© کپی رایت. کلیه حقوق برای نت یوزراکانت محفوظ است.
باز کردن چت
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟